Styczeń, 2011

• HRavg 169( 82%)
Środa, 26 stycznia 2011 | dodano: 26.01.2011

Bieganie, standardowa runda 3900 m, w czasie 17:35

Dziś chciałem szybciej przebiec swoją rundę, ale jakoś kiepsko szło. Czas okrążenia jak dotąd najlepszy, o 50 sekund krótszy niż wcześniej. Ale myślałem, że będzie szybciej. Tym bardziej, że z początku biegło się bardzo lekko. Jendak utrzymanie szybszego tempa skutkowało tym, że pod koniec rundy ledwo biegłem.
Dziwne jest też to, że nie dam rady wejść na wysokie tętno podczas biegania. Dziś max to zaledwie 184, a średnie 169, czyli podobnie jakbym biegł spokojnie. Wyższe miałem tylko podczas biegania pod górę.

Zimowy Leskowec i Łamana Skała

Niedziela, 23 stycznia 2011 | dodano: 23.01.2011

Po dłuższej przerwie znów wyruszyłem w góry. Wczorajszego dnia miałem ochotę iść dziś (w niedzielę) gdzieś w góry, ale lenia miałem strasznego. Postanowiłem więc zadzwonić do kumpla, ale z cichą nadzieją, że ma już coś zaplanowane, albo że żona mu zabroni i że z czystym sumieniem będę mógł przesiedzieć cały dzień w domu przed komputerem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy Romek zgodził się iść w góry od razu i bez żadnych zastrzeżeń. No cóż plan się nie udał, ale za to wyszedł dziś wspaniały lajtowy wypad.

Najpierw ruszyliśmy z Tarnawy niebieskim szlakiem do schroniska na Groni Jana Pawła. Szło się fajnie, teren się łagodnie wznosił, na rower szlak będzie jak znalazł, bo szedłem tam pierwszy raz, więc było to swego rodzaju rozpoznanie. Gdy już zaszliśmy na górę oczywiście w schronisku popiliśmy herbatki, kanapeczki i krótki odpoczynek. Niestety całe niebo było dziś zasnute chmurami, widoków żadnych nie było. Dlatego też fotek dziś nie wiele. Po prostu nie chciało mi się wyciągać aparatu. Chociaż raz żałowałem, że nie miałem go pod ręką, bo w poprzek szlaku przebiegała para rogatych Jeleni. Zanim jednak wygrzebałem aparat z plecaka, te rogate bydlaki zwiały.

Ze schroniska poszliśmy czerwonym przez Leskowiec aż na Łamaną Skałę

Na Łamanej Skale zarządziliśmy nawrotkę do zielonego szlaku i nim zeszliśmy z powrotem do Krzeszowa.

No i to na tyle. Wycieczka przebiegała raczej spokojnie. Ech tylko słońca brakowało. Może następnym razem :-)

• HRmax 186( 90%)
  • HRavg 158( 77%)
Sobota, 22 stycznia 2011 | dodano: 22.01.2011

Bieganie, dziś wyszła równo godzina, dystans wg GPSa 9100m, a przewyższenie około 150 m
Średnie tętno 158 a maksymalne 186

Pobiegłem drogą za zamkiem na Bace i wróciłem. Miałem zamiar biec dalej, ale dalsza droga nieprzetarta i bieganie tam w szmacianych adidasach nie należałoby do przyjemności. Średnie tętno takie niskie, bo gdy zbiegałem w drodze powrotnej w dół musiałem w wielu miejscach spokojnie schodzić, było po prostu ślisko na świeżym i udeptanym już śniegu.

• Temperatura -2.0°C
  • HRmax 165( 80%)
  • HRavg 152( 74%)
Czwartek, 20 stycznia 2011 | dodano: 20.01.2011

bieganie 3800m, czas 20 min

Dziś bardzo spokojnie, symbolicznie przebiegłem swoją podstawową rundę, po to by się dotlenić. Tętno praktycznie nie przekraczało 160

szosa

Wtorek, 18 stycznia 2011 | dodano: 18.01.2011

Dziś dość niespodziewanie wyszedł fajny trening. Żona wcześniej wróciła do domu i już o 12:40 wyskoczyłem na rower. Wyszło 88, ale chętnie bym pojechał jeszcze dłużej, gdybym tylko wyjechał wcześniej, wracałem już po ciemku o 17.

A było tak Sucha-Naprawa-Pcim-Bieńkówka-Zembrzyce-Sucha. Z początku nogi nie chciały się w ogóle kręcić. Pomimo usilnych prób nie udawało mi się zbyt szybko jechać, chociaż wcale nie było ciężko. To chyba efekt ostatnich biegów. Ale gdy dojeżdżałem do podjazdów, których też kilka pomniejszych było, to już było ok. Siłowo szło mi świetnie, dość powiedzieć, że pod górę Osielską zasuwałem 15 km/h, co jak na mnie w zimie to świetny rezultat :-)

Trochę strachu miałem też na zakopiance, bo ruch jak na Marszałkowskiej, ale jakoś udało mi się te parę kilometrów przejechać, potem boczną drogą do Pcimia było już ok.

Ech, gdybym tylko miał dziś cały dzień, to bym pobił niedzielny dystans Kłosia ;-)

A to dzisiejsza trasa

#lat=49.65474&lng=19.78569&zoom=11&type=2

• HRmax 191( 93%)
  • HRavg 169( 82%)
Niedziela, 16 stycznia 2011 | dodano: 16.01.2011

Dziś znowu bieganie. Na początek się wytłumaczę, bo miałem jeździć rowerem, ale rano gdy się zbierałem około godziny 10 zaczęło znowu siępić. Szybko straciłem ochotę na rower...

Jednak około godziny 13 przestało padać. Jako, że szosy na pewno były mokre po deszczu, postanowiłem znów pobiegać.
Dziś udało mi się wyjść za dnia i w związku z tym mogłem wreszcie pobiegać po górkach. Z muzyczką na uszach było świetnie. Jednak bieganie po lesie to zupełnie inna bajka, a do tego ostro pod górę. Wiosenna pogoda i pozytywne rytmy wprawiły mnie we wspaniały nastrój

Pobiegłem na zamek, by potem drogą za zamkiem dobiec do osiedla Bace. Tam zawróciłem, zbiegłem i zrobiłem jeszcze rundkę przez Błądzonkę.

GPS pokazał mi dziś 9 km, w czasie 55 minut, przewyższenie 140m

a to track z biegania

#lat=49.75643&lng=19.55481&zoom=13&type=2

Będę się starał teraz częściej wychodzić za dnia by nie musieć biegać po twardych krawężnikach

• HRmax 184( 89%)
  • HRavg 170( 82%)
Sobota, 15 stycznia 2011 | dodano: 15.01.2011

Dziś znowu bieganie. Dwie rundy, czyli okolo 7500m, czas 38 min.
Druga runda wyszła trochę wolniej od pierwszej o jakieś 40 sek

Piątek, 14 stycznia 2011 | dodano: 15.01.2011

Uff, po sutym obiedzie biegło mi się fatalnie. Zadyszka, bolący brzuch i co chwilę kolki. Jakoś przemęczyłem standardową rundę i na drugą już nie miałem chęci.

3900m, czas 19 min

Środa, 12 stycznia 2011 | dodano: 12.01.2011

Bieganie

GPS dziś wskazał 3850m w czasie 18:30

Biegusianie

• HRmax 185( 90%)
  • HRavg 165( 80%)
Wtorek, 11 stycznia 2011 | dodano: 11.01.2011

Po dłuższej przerwie w bieganiu, spowodowanej bólem prawego kolana, wznowiłem dziś bieganie. Biegło mi się nadzwyczaj lekko. Swoją standardową rundę przebiegłem, bez większego zaginania się o minutę krócej, niż zazwyczaj. Nogi podawały jak sprężyny, jakby jeszcze serducho i płuca tak działały, to bym chyba śmigał jak rakieta :-D