Marzec, 2011

Suma podjazdów:1940 m

urban ride ;-)

Czwartek, 31 marca 2011 | dodano: 31.03.2011

Pierwszy dzień pobytu w Białymstoku. Po przyjeździe wieczorkiem wyskoczyłem na miasto rowerem. Czysta przyjemność, piękna pogoda, ciepełko :-)

szosa, przysłop

Wtorek, 29 marca 2011 | dodano: 29.03.2011

Dziś trasa identyczna jak tydzień temu. Czyli znowu 3 krótkie acz treściwe podjazdy.

Jedyna widoczna różnica polegała na tym, że tydzień temu obowiązywał jeszcze czas zimowy, a dziś letni. Wróciłem więc do domu, gdy słońce było jeszcze całkiem, całkiem nad horyzontem :-)

szosa

Poniedziałek, 28 marca 2011 | dodano: 28.03.2011

Wyjazd szosowy:

Sucha - Maków - Jachówka - Budzów - Zachełmna - Stryszów - Mucharz - Sucha

Szosa, poprzez okoliczne zmarszczki

• HRmax 173( 84%)
  • HRavg 138( 67%)
Wtorek, 22 marca 2011 | dodano: 22.03.2011

Dziś znów pogoda dopisała więc udało się wieczorkiem wyskoczyć na dwie godzinki po szosie, przez okoliczne pagórki.

Trasa - Sucha - Przysłop - Zawoja - Grzechynia - Maków - Góra makowska - Jachówka - Budzów - Sucha

Wyjechałem pierwszy raz w roku na poważniejsze górki. Co prawda dystans nie wielki, ale i tak trochę dał mi w kość. Na przysłop jak to zwykle zmierzyłem sobie czas wjazdu. Było 8'05 min. Co ciekawe równo rok temu, z początkiem sezonu, 22 marca 2010, też tam jechałem i wtedy miałem czas o 20 sekund lepszy. Nie wiem co o tym myśleć, chyba po prostu jestem słaby. Aczkolwiek pocieszam się, że od biegania mocno zjechało mi tętno. Dziś na podjazdach maksymalne tętno to zaledwie 173. Może jakbym wczoraj nie jeździł to było by lepiej.
Z Przysłopia zjazd do Zawoi i zaraz znowu podjazd do Grzechyni. Tutaj za to spotkałem jakichś młodych początkujących kolarzy. Stali na szczycie przełęczy i podziwiali widoki, zamiast trenować ;-)
Potem jeszcze wjazd na Makowską Górę. Tu na chwilę sam też przystanąłem, bowiem byłem świadkiem pięknego górskiego zachodu słońca. Nie wiem jak to wyszło na telefonie, ale fota jest:

Zaraz potem zjazd "studnią" do Jachówki i powrót do domku.

A to dzisiejsza trasa z GPSa:

Szosa - Beskid Makowski

Poniedziałek, 21 marca 2011 | dodano: 21.03.2011

Dziś dalej szosa. Dzień dłuższy, więc udało mi się wyskoczyć na rower po południu.

Trasa częściowo po górach, do Kalwarii, a potem powrót przez Wadowice, bowiem zmierzchało. Zresztą i tak do domu zajechałem już po zmroku. Na szczęście już w ten weekend zmieniamy wreszcie czas, na utęskniony letni.

Trasa - Sucha - Zembrzyce - Marcówka - Stryszów - Kalwaria - Wadowice - Sucha.

Dziś wyjątkowo parę fotek

Ujście rzeki Stryszawki do Skawy:

Tama na rzece Skawie w Świnnej Porębie:

Widok gdzieś z Beskidu Makowskiego w Stronę Babiej Góry. Dziś widoczność słaba. Zamglone góry w tle, to pasmo Jałowca. Telefon nie miał szans wyłapać zupełnie Babiej Góry w tych warunkach:

szosa, do Wadowic

Niedziela, 20 marca 2011 | dodano: 20.03.2011

Na spokojnie po przerwie do Wadowic. Miało być więcej, ale rano panowało wściekłe zimno. Jak już wyszedłem to mi się odechciało jeździć, ale zmusiłem się, żeby chociaż te 2 godziny się pobujać na spokojnie.

Bieganie

• HRmax 179( 87%)
  • HRavg 164( 80%)
Piątek, 18 marca 2011 | dodano: 18.03.2011

Bieganie, na głodniaka.
Rano jadłem śniadanie o 8, a potem w południe tylko jednego banana. Przed wyjściem na bieganie o 16 stwierdziłem, że jak zjem obiad to będzie źle. Niestety głód dał się we znaki.

Dane z GPS - dystans 9,1 km. czas 1 godzina. przewyższenia 210m.

Drogą za zamkiem na Jasień, ale już przed szczytem czułem, że nie mam sił i jestem strasznie głodny, więc z Bac skręciłem wcześniej w dół i wróciłem Błądzonką do domu.

W domu rzuciłem się na obiad jak głodny wilk ;-)

Bieganie - Jasień - Zembrzyce - Garce

• HRmax 193( 94%)
  • HRavg 168( 81%)
Środa, 16 marca 2011 | dodano: 16.03.2011

Dziś znów bieganie.
Po weekendzie jeszcze trochę nogi bolały, ale w sumie się zregenerowałem.

Pobiegłem drogą za zamkiem na Bace, potem zbieg czerwonym do Zembrzyc. Kawałek wzdłuż szosy do nowego mostu. I z tamtąd przez Garce do suchej.

Dane z GPS - 14,6 km. Czas 1 godz i 27 min. W międzyczasie spora górka, poniżej track z dzisiejszej trasy:

#lat=49.75748&lng=19.60909&zoom=15&type=2

Bieganie - Mioduszyna

• HRmax 185( 90%)
  • HRavg 164( 80%)
Poniedziałek, 14 marca 2011 | dodano: 14.03.2011

Bieganie. Po weekendzie nogi miałem jak sztywne, drewniane kołki, ale i tak wyszedłem dziś na bieganie.

Dzisiejsza trasa:

A tu parę fotek dla Ibiza, coby mu smaku narobić i żeby przyjechał w tym roku w beskidy :-)

Wiosennie szosami Beskidu Makowskiego

Niedziela, 13 marca 2011 | dodano: 13.03.2011

Od trzech dni taczam się na rowerze i powoli nabieram sił po chorobie. Dziś jeździło się przyjemniej, chociaż noga wcale nie podawała.

Na początek wyruszyłem z Suchej w stronę Marcówki, by tam zacząć od podjazdu. Ale gdy tylko wyjechałem z z miasta, to dogonił mnie zaraz rowerzysta na szosówce. Starszy gość, na klasycznej szosie, stalowa rama i mix osprzętu campa i shimano. Pozdrowiliśmy się i siadłem mu na koło. Gdy to zobaczył, zaczął mocniej przyciskać. Ani się nie obejrzałem, a już w pomykaliśmy ponad 40 km/h. Co gorsza, po 2 kilometrach zaprosił mnie do dania zmiany. Nie wiem skąd wykrzesałem z siebie tyle siły, ale dałem mu zmianę. Jak się szybko okazało skręcał w stronę Żywca. Wczoraj tam jeździłem, a poza tym w takiej wymianie ciosów szybko bym padł, więc postanowiłem kontynuować plan i jechać w Beskid Makowski.

Trasa - Sucha-Mucharz-Łękawica-Stryszów-Zakrzów-Lanckorona-Sułkowice-Bieńkówka-Sucha

Niestety na ostatnim podjeździe w Bieńkówce już mi zabrakło sił, tym bardziej, że i górka tam najsroższa. Potem już na spokojnie wracałem do domu. Na szczęście cały czas w dół.

Ale to nie koniec na dziś. Wieczorową porą zachciało mi się jeszcze pobiegać. Zrobiłem jedną rudę, czyli 3700m w czasie 19:30 min. Spokojnie, bo sił już trochę brakło. Tętno uporczywie trzymało się cały czas powyżej 170, pomimo spokojnego tempa nie chciało zejść niżej. No ale to zmęczenie dało się we znaki.

A to jeszcze dzisiejszy profil trasy. Specjalnie wybierałem spokojniejsze górki. Nie czuję się na siłach, żeby ostro pakować ;-)