Zimowy Leskowec i Łamana Skała

Niedziela, 23 stycznia 2011 | dodano: 23.01.2011

Po dłuższej przerwie znów wyruszyłem w góry. Wczorajszego dnia miałem ochotę iść dziś (w niedzielę) gdzieś w góry, ale lenia miałem strasznego. Postanowiłem więc zadzwonić do kumpla, ale z cichą nadzieją, że ma już coś zaplanowane, albo że żona mu zabroni i że z czystym sumieniem będę mógł przesiedzieć cały dzień w domu przed komputerem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy Romek zgodził się iść w góry od razu i bez żadnych zastrzeżeń. No cóż plan się nie udał, ale za to wyszedł dziś wspaniały lajtowy wypad.

Najpierw ruszyliśmy z Tarnawy niebieskim szlakiem do schroniska na Groni Jana Pawła. Szło się fajnie, teren się łagodnie wznosił, na rower szlak będzie jak znalazł, bo szedłem tam pierwszy raz, więc było to swego rodzaju rozpoznanie. Gdy już zaszliśmy na górę oczywiście w schronisku popiliśmy herbatki, kanapeczki i krótki odpoczynek. Niestety całe niebo było dziś zasnute chmurami, widoków żadnych nie było. Dlatego też fotek dziś nie wiele. Po prostu nie chciało mi się wyciągać aparatu. Chociaż raz żałowałem, że nie miałem go pod ręką, bo w poprzek szlaku przebiegała para rogatych Jeleni. Zanim jednak wygrzebałem aparat z plecaka, te rogate bydlaki zwiały.

Ze schroniska poszliśmy czerwonym przez Leskowiec aż na Łamaną Skałę

Na Łamanej Skale zarządziliśmy nawrotkę do zielonego szlaku i nim zeszliśmy z powrotem do Krzeszowa.

No i to na tyle. Wycieczka przebiegała raczej spokojnie. Ech tylko słońca brakowało. Może następnym razem :-)