bieganie

• HRmax 191( 93%)
  • HRavg 169( 82%)
Niedziela, 16 stycznia 2011 | dodano: 16.01.2011

Dziś znowu bieganie. Na początek się wytłumaczę, bo miałem jeździć rowerem, ale rano gdy się zbierałem około godziny 10 zaczęło znowu siępić. Szybko straciłem ochotę na rower...

Jednak około godziny 13 przestało padać. Jako, że szosy na pewno były mokre po deszczu, postanowiłem znów pobiegać.
Dziś udało mi się wyjść za dnia i w związku z tym mogłem wreszcie pobiegać po górkach. Z muzyczką na uszach było świetnie. Jednak bieganie po lesie to zupełnie inna bajka, a do tego ostro pod górę. Wiosenna pogoda i pozytywne rytmy wprawiły mnie we wspaniały nastrój

Pobiegłem na zamek, by potem drogą za zamkiem dobiec do osiedla Bace. Tam zawróciłem, zbiegłem i zrobiłem jeszcze rundkę przez Błądzonkę.

GPS pokazał mi dziś 9 km, w czasie 55 minut, przewyższenie 140m

a to track z biegania

#lat=49.75643&lng=19.55481&zoom=13&type=2

Będę się starał teraz częściej wychodzić za dnia by nie musieć biegać po twardych krawężnikach