Szosa, Przysłop

• HRmax 195( 95%)
  • HRavg 152( 74%)
Wtorek, 23 marca 2010 | dodano: 23.03.2010

ak zwykle po pracy mało czasu więc krótko, ale postanowiłem, że będzie treściwie i wybrałem się pierwszy raz w tym roku w góry, konkretnie na Przysłop.

Rundka, Przysłop przez Stryszawę, potem zjazd Grzechynią do Makowa i to w zasadzie na tyle, było już szarawo. Zanim zajechałem do domu machnąłem jeszcze mini rundkę po Suchej, koło szpitala.

Z formą chyba nie jest najgorzej po zimie. Zmierzyłem sobie czas wjazdu na Przysłop, mam tam taki odcinek, gdzie często sobie mierzę czas. I miałem czas taki jak w zeszłym roku pod koniec kwietnia. Nie jest źle :-)

faloxx
| 07:56 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj ibiz -> tak, ta rundka całkowicie po asfalcie. W teren jeszcze ze dwa tygodnie na pewno nie wjadę, błoto i woda

kłosiu -> też się tym pocieszam, ale przyszły tydzień przed świętami będzie stracony, bo pracuję do 17 ;-(
ibiz | 05:14 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Jak rozumiem, to trasa tylko po asfalcie?
klosiu
| 22:16 środa, 24 marca 2010 | linkuj nie=dnie ;)
| 22:15 środa, 24 marca 2010 | linkuj Od weekendu dluzsze nie, bedzie lzej ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa brodk