Dystans - Do Krakowa i z powrotem

• HRmax 185( 90%)
  • HRavg 146( 71%)
Niedziela, 21 marca 2010 | dodano: 21.03.2010

No więc wyjechałem z Suchej i szosą przez Palczę i Skawinę pojechałem do Krakowa. W tamtą stronę było z wiatrem i w większości też w dół. Jechało się rewelacyjnie. W kraku miałem średnią prędkość 29 i średnie tętno tylko 137 :-)

Zrobiłem małą rundkę po rynku, przejechałem się wzdłuż wisły i trzeba było wracać. W drodze powrotnej już tak kolorowo nie było. Silny wiatr w ryja, a do tego od Harbutowic zaczęło padać. Synoptycy znów zrobili mnie w konia. Ostatnie 10 km było już całkiem mokro, a do tego byłem już wyczerpany.

Na koniec profil trasy:

faloxx
| 20:43 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Tu link do zubożonej wersji rundki do okoła babiej góry, bez przełęczy Klekociny. Zamiast niej powrót szosą. Wcześniej jak jeździłem przez Klekociny, to jeszcze nie miałem GPSa. Ale w tym roku prawie na pewno zrobię tą rundkę, z jakimś ciekawym urozmaiceniem :-)
| 20:39 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Mam fajną rundkę do okoła Babiej góry. Większość szosą-przełęczami, trochę terenem. Ale ogólnie rzadko tam jeżdżę. Na szosę mi się nie bardzo chce, a w teren to daleko. Mam bliżej konkretne górki też. Ale w tym roku mam w planie przejechać wzdłuż całe pasmo Jałowca. Jeśli uda mi się zrealizować ten plan, to pewnie dojadę na Słowację górami :-)

A poza tym jak już jadę na Słowację, to dopiero latem, albo późną wiosną. Żeby tam dojechać muszę wspiąć się na przełęcz Krowiarki, a to jest 1000 mnp, więc jest tam zimno i pewnie jeszcze leży śnieg.
No a poza tym, na razie robię bazę kilometrową, więc w góry raczej nie wjeżdżam, staram się wysiedzieć na rowerze i przejechać jak najwięcej kilometrów, żeby zrobić wytrzymałość no i przy okazji zrzucić kilogramy :-)
klosiu
| 20:16 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Fajny wykres przewyzszen :). Ladny dystans, a w tygodniu podobno pod 20 stopni ma podchodzic temperatura, szykuje sie do pierwszej jazdy na krotko :). A ma Slowacje nigdy nie jezdzisz? Co prawda z Suchej jakos nie widze optymalnej trasy po asfalcie, ale pewnie terenem by sie dalo.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nyidr