Pasjonujący i niesamowicie ciekawy trening na stacjonarnym trenażerze

Sobota, 12 stycznia 2013 | dodano: 12.01.2013

Po ostatnim bieganiu bolą trochę kolana, więc żeby nie gnuśnieć wyciągnąłem swój stary trenażer, który leży odłogiem już od paru lat.
Na początek 40 min to całkiem nieźle, chyba.
Z racji iż mam kłopoty z kadencją, postanowiłem potrenować nad tym elementem. Nie schodziłem z kadencją poniżej 90, a od czasu do czasu robiłem tempówki, zwiększając obciążenie oraz kadencję jednocześnie.
Nie obyło się też bez przygód, jako to oczywiście przy pasjonujących i ciekawych treningach na trenażerach. Cały tylny mechanizm oporowy się przesunął względem osi roweru i tarcza magnetyczna zaczęła trzeć o talerz obrotowy. Szybko zeskoczyłem z roweru, odkręciłem osłonę i młotkiem pierdolnąłem w oś mechanizmu oporowego. Ta się przesunęła aż za mocno, w drugą stronę, więc jeszcze raz jebnąłem z drugiej strony, trochę lżej i odziwo zadziałało. Mechanizm ustawił się jak należy :-)

A to mój trenażer ustawiony w kotłowni ;-)

Kategoria Trenażer

jakubiszon
| 18:38 niedziela, 13 stycznia 2013 | linkuj eee no Panowie widzę szaleństwo w tym styczniu!!! Wszyscy coś kręcą, biegają a ja dopiero dzisiaj pierwszy raz zasiadłem białego rumaka :/. Dobrze mieć trenażer, nawet z deczka wiekowy :)
k4r3l | 19:57 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj hehe, bez młotka jak widać nie ma co wsiadać na trenażer :)))
faloxx
| 19:51 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Trenażer minoura, ale ma już swoje lata. A że regulacja i cała reszta działa, to po co zmieniać. Pewnie po kilku przeprowadzkach i rzucaniu z kąta w kąt, poluzowały się gniazda na łożyska i dlatego przesuwa się oś.
klosiu
| 19:48 sobota, 12 stycznia 2013 | linkuj Trenażer kupiony u rusków? Wnioskuję po metodach naprawy :)
Rower kultowy, Hawka od razu można rozpoznać :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylwul