Beskidzkie kręcenie, z Kłosiem

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | dodano: 30.08.2011

No... to sobie pojeździliśmy.
Z okazji Krakowskiego maratonu, Kłosiu odwiedził na jeden dzień i mnie. Następnego dnia po maratonie zabrałem Go na cały dzień w góry :-)
Rozpisywać się zbytnio nie będę, jak Kłosiu wróci do domu, to pewnie napisze dłuższą relację, a ja się do Niego podlinkuję ;-)

Jedyne dwie fotki wczoraj:

Widok z pasma Ślemieńskiego na Jałowiec

I za chwilę, ten sam widok, ale na pierwszym planie na górkę pakuje się z żółwia Kłosiu

Trasa była dość długa. Wyjechałem o 9 rano i ruszyłem do Stryszawy, kłosiu nocował tam w schronisku młodzieżowym. Z tamtąd ruszyliśmy tak jak pokazuje ścieżka poniżej.

Do domu zajechaliśmy dopiero na 19, na pyszny obiad przygotowany przez moją żonę :-)

?131473289619775

- z Zembrzyc do Suchej szosą

Kategoria Góry, Teren

klosiu
| 17:46 czwartek, 1 września 2011 | linkuj Ładnie mnie przeciągnąłeś po tych górkach, dawno nie miałem takiego zgonu jak na tej ostatniej zmarszce na wykresie ;). Ale fajnie było, widoczki super!
k4r3l
| 19:03 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj daliście czadu! trasa jak zwykle wymagająca ale i (w nagrodę;) malownicza :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwiat