Ulubiony standard jazzowy...

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 | dodano: 22.08.2011

... czyli Magurka i Mioduszyna
Dzisiejszy wypad to również test nowych opon. W związku z tym, że moje stare IRC V-Claw wyzionęły już ducha, bieżnika zjechany już praktycznie do zera, byłem zmuszony zakupić nowe.
Byłem dziś w Wadowicach w energetyce, więc przy okazji wpadłem do zaprzyjaźnionego sklepu rowerowego i wybrałem na tył Maxxis Minion. Ta opona to niezła glebogryzarka i nadaje się do DH. Na przód kilka dni wcześniej kupiłem Kendę Nevegal. Maxxis poszedł na tył, a Kenda na przód (choć to opona tylna).

Już dawno nie jeździłem z tak dobrą trakcją, obie oponki spisywały się znakomicie, szczególnie na podjazdach i podczas hamownia. Bo niestety na skośnych stokach nie są aż tak dobre jak stare dobre V-Claw. Ale nie ma opon idealnych. Generalnie jeździ się świetnie :-)

No a w związku z zakupem chyba jednak odpuszczę maraton w Krakowie.

Minion :

Nevegal :

Kategoria Góry, Teren

faloxx
| 18:51 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj Karel -> ostatnio porządnego błota nie było, ale na odcinkach, które zawsze są błotniste już je wypróbowałem i jest na prawdę dobrze. Szczególnie tył ciągnie jak szatan, lekko się tylko uślizgując, ale nie buksuje.
k4r3l
| 19:12 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj nooo, prezentują się zadziornie :) ciekawe jak na błotku sobie dadzą radę, bo Karmy to wiadomo, też wyglądają strasznie na "dzień dobry" a po błocie jedziesz jak po lodzie :)) oby służyły!
faloxx
| 19:09 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj Ważą poniżej 800g i na podjazdach i zjazdach sprawują się wyśmienicie :-)
klosiu
| 21:52 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Masakryczne te oponki. Ważą choć poniżej kilograma sztuka? ;D
Jak popada w Krakowie, to spokojnie możesz jechać, na takich gąsienicach możesz powalczyć o pudło :).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa afree