teren - magórka kolędówki i kiczora

Środa, 9 czerwca 2010 | dodano: 09.06.2010

Od kilku dni wreszcie nie pada, więc skorzystałem z okazji i pojechałem pierwszy raz od miesiąca w góry.
Początkowo chciałem jechać na Jałowiec, ale fakt, że późno wyjechałem, oraz byłem dziś bardzo zmęczony po pracy, sprawił że się wlokłem i skróciłem trasę tylko na przeł. Kolędówki.
Nie ustrzegłem się też, zwyczajowo ostatnio, od złapania gumy. Na zjeździe z Kiczory, żółtym szlakiem do przysłopia puściłem hamulce i leciałem ile fabryka dała. Guma pękła sama, dziwne. Nie było przebicia, nie dobiłem też nigdzie obręczą, co zresztą jest trudne jak się ma oponki 2,35 cala. Dętka po prostu pękła, może była za bardzo rozciągnięta, bo było na niej napisane, że jest do opon maksymalnie 2,1 :-)

#lat=49.69695&lng=19.55566&zoom=12&type=2

klosiu
| 07:03 czwartek, 10 czerwca 2010 | linkuj Mozliwe z tym peknieciem, ja jezdzac na detkach na styk do 2.2 regularnie lapalem laczki na takich oponach. Znaczy nie laczki, po prostu na drugi dzien nie bylo powietrza to w tym, to w drugim kole :). Zmienilem na solidne 200g detki do 2.3 i od trzech miesiecy problem z glowy :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz