szosa - górska rzeźnia ;-)

• HRmax 193( 94%)
  • HRavg 152( 74%)
Sobota, 27 marca 2010 | dodano: 27.03.2010

Sucha - Zembrzyce - Marcówka - Stryszów - Lanckorona - Palcza - Harbutowice - Bieńkówka - Jachówka - Maków - Grzechynia - Zawoja - Przysłop - Stryszawa - Błądzonka - Sucha Beskidzka

Taka oto rundka dziś mi wyszła, rzeźnia. Ostatni podjazd pod Błądząnkę, to już był masochizm ;-)
Łącznie około 8 podjazdów. Wszystkie je wcześniej znałem, ale jeszcze nigdy nie pojechałem ich razem po kolei. Trasa oprócz pierwszych 5 kilometrów biegła cały czas drogami gminnymi i bocznymi, więc jechało się świetnie, był po prostu mały ruch samochodowy.

Średnia prędkość dziś bardzo słaba i niestety z każdym kolejnym podjazdem pomału lecz systematycznie malała :-)
Najbardziej we znaki dał mi się podjazd z Jachówki do Makowa. Długość ledwie 1,8 km, ale cały czas żółw w użyciu a prędkość oscylowała między 5, a 8 km/h, taka prawie pionowa ścianka :-)

Z ciekawostek, to na przełęczy Sanguszki dogoniłem (jak mi się zdawało) 4 rowerzystów. Ale jakoś tak blisko siedzieli sobie na kole. Kiedy podjechałem bliżej, okazało się, że to dwa tandemy. Pozdrowiłem ich i pojechałem dalej swoją drogą :-)

Piękny dzień, chociaż trochę zimniej niż wczoraj. Będę musiał tą rundkę powtórzyć niedługo, oczywiście z jakimiś modyfikacjami :-)

faloxx
| 21:52 sobota, 27 marca 2010 | linkuj U nas wczoraj też można było w krótkich gatkach jeździć. A pogoda też nie pewna, parę razy się chmurzyło i myślałem, że zacznie padać
klosiu
| 15:18 sobota, 27 marca 2010 | linkuj Taki to sobie wyjdzie z domu i od razu takie gorki ;). Fajnie ze pogode miales, u nas dla odmiany pada od rana. Ale wczoraj mozna bylo w krotkich gatkach jezdzic :).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycio