Szosa, Wadowice-Kalwaria-Sułkowice-Myślenice-Bieńkówka-Budzów-Sucha

Niedziela, 22 listopada 2009 | dodano: 22.11.2009

Kolejny ciepły (jak na listopad) i pogodny dzień, więc rano po śniadaniu przystąpiłem do realizacji planu ;-)

Wyjechałem standardowo na Wadowice, stamtąd chciałem jechać na Kęty i Żywiec, ale w Wadowicach powietrze było jakieś takie wilgotne i zimne. W Suchej było cieplej. Jakoś mi się skojarzyło, że to ciągnie z zachodu, więc skręciłem na wschód, do Kalwarii i dobrze wybrałem, bo po paru kilometrach opuściłem strefę zimnego i wilgotnego powietrza. W Kalwarii prosto, do Biertowic, tam w prawo aż do Myślenic. Stamtąd wzdłuż zakopianki, boczną drogą. I tu ciekawostka, od Myślenic, a może nawet wcześniej zakopianka ma status drogi ekspresowej, a więc nie można po niej jechać rowerem. Jednak ja dziś widziałem rowerowego kamikadze który podążał zakopianką, mam nadzieję, że nic mu nie urwało i że "miśki" też go nie dorwały ;-)
Z Myślenic, jak już pisałem wyżej, kawałek wzdłuż zakopianki, do Stróży i tam w prawo na Budzów. Z Budzowa to już parę kilometrów i bylem w domu.
GPS wskazał mi dziś równo 100 km, czas jazdy to 4 godziny i 8 minut :-)

faloxx
| 21:03 piątek, 27 listopada 2009 | linkuj Zakopianka nie na całej długości jest drogą ekspresową. Tylko tam gdzie jest dwupasmowa, aczkolwiek nie wszędzie. Ale akurat od Myślenic jest kawałek drogą ekspresową, co najmniej do Pcimia, a potem to już nie wiem :-)
klosiu
| 16:29 piątek, 27 listopada 2009 | linkuj A tak w ogole, piekny dystans, dopiero teraz zauwazylem :). Jak na gorki to idzie sie ujechac.
| 16:27 piątek, 27 listopada 2009 | linkuj droga, hehe, ekspresowa :D.
Jak latem jechalem do Zakopca, to od Rabki widzialem co najmniej 5 rowerzystow na zakopiance. Widac nie "łapioł" :)
faloxx
| 21:49 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj Trasa dość ciężka, cały czas małe hopki, tylko samochodów za dużo jak zwykle ;-)
robin
| 09:35 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj Super trasa, częściowo ją znam. Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa goobl