Za miedzą

• Temperatura -5.0°C
Sobota, 29 grudnia 2012 | dodano: 29.12.2012

Wyszedłem sondować kilka okolicznych ścieżek, w celu znalezienia fajnych tras blisko domu.
Trochę pchałem, dzisiejszy kierunek to porażka, ale znalazłem ścieżkę, którą wypróbuję, może nawet jutro.

Kategoria Góry, Teren

k4r3l
| 16:28 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Noooo, czyli to jednak prawda - dostałem cynk, że powróciłeś ;) Super! Koniecznie trzeba się zgadać na przyszły rok na jakiegoś beskidzkiego wymiatacza górskiego :))) Pozdro!
ibiz
| 08:45 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Gratulacje, że się ruszyłeś. Niestety dla mnie ten rok również był porażką w całej rozciągłości. Możemy sobie życzyć w nowym roku, by losy sie odmieniły :)
faloxx
| 20:01 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Cześć chłopaki. Ten rok był klapą, jeśli chodzi o rower, ale na szczęście tylko w tym jednym aspekcie było tak źle. Też mam nadzieję, żeby od teraz jeździć już regularnie. Ale planów nie snuję, bo jak pokazuje życie, bywa różnie. No to mam nadzieję, że do pojeździmy razem w tym roku Jakub i Kłosiu :)
klosiu
| 12:06 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj O, wielki powrót :)
jakubiszon
| 21:17 sobota, 29 grudnia 2012 | linkuj Olaf witamy wśród żywych :). Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się coś wspólnie pokręcić!!! Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ludzi