Wizyta z dawna wyczekiwana

Niedziela, 3 czerwca 2012 | dodano: 03.06.2012

Wizyta na Jałowcu.
Jakoś to szło, formy zupełnie brak, ale spokojnym tempem wszędzie dojechałem. Miałem dziś nieograniczony czas, mogłem jechać bez presji. Wyszła więc moja ulubiona runda, przez Magurkę, Jałowiec, zjazd niebieskim szlakiem, potem Wojewodową i do Stryszawy.

Że jechałem powoli, to założyłem słuchawki na uszy i żeby dodać sobie siły zarzuciłem coś energetycznego:

Na Jałowcu zorientowałem się, że zapomniałem włączyć GPSa, więc trasę mam tylko powrotną na mapie:

Kategoria Góry, Teren

faloxx
| 21:20 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Tylko na jak długo. Ale postaram się co najmniej raz w tygodniu wyjeżdżać na rower, bo czasem to już serducho boli.
k4r3l
| 18:31 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj nooo, faktycznie, fajnie Cie widzieć na dwóch kółkach :) nuta dobra!
faloxx
| 17:53 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj Żartowniś :-]
klosiu
| 15:55 niedziela, 3 czerwca 2012 | linkuj O, to jednak coś jeździsz :). Dobrze wiedzieć ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser