bieganie

Czwartek, 29 grudnia 2011 | dodano: 29.12.2011

Bieganie
Dziś po 2 tygodniach choroby wreszcie coś ze sobą zrobiłem. Po chorobie już ani śladu, ale sił też brakowało. Osłabłem i czuć to bardzo. Zaczyna mi doskwierać cykloza. Nie jeździłem na rowerze parę ładnych miesięcy i mam ochotę trochę popedałować. Jeśli do soboty pogoda się utrzyma, to jadę na rower :-)

A dziś:
3700m
czas 34 min i 30 sek

Kategoria bieganie

faloxx
| 20:02 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj kłosiu - śniegu jak na lekarstwo mrozu też brak. Szkoda, wolałbym żeby przyszła zima. Przez tą pogodę masa ludzi choruje, co także zdarzyło się i mi. A rowerek dopiero dziś, wczoraj było paskudnie

k4r3l - ja w sumie bym jeździł przez cały rok, kiedyś tak było, teraz na starość dopiero stetryczałem i zrobiłem się jak francuski piesek ;-)

ibiz - jaki zakaz, na rower marsz i pedałować ;-)

A wszystkim, wszystkiego najlepszego w nowym roku :-)
ibiz
| 12:33 piątek, 30 grudnia 2011 | linkuj Zakaz pedałowania :P
k4r3l | 10:31 piątek, 30 grudnia 2011 | linkuj super! ja już na ten rok spasowałem, chyba że alkoholu braknie przed sylwkiem to się kulnę do sklepu :) wszystkiego dobrego w nowym roku!
klosiu
| 21:26 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj No, po paru miesiącach to faktycznie, człowiek nawet wybierze się w góry z rowerem na plecach ;)
Śniegu chyba nie ma za dużo?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz