Górskie bieganie

Sobota, 19 lutego 2011 | dodano: 19.02.2011

Bieganie po górach.
Dane z GPS 16,2 km. Czas 1 godz i 52 min

Opisu drugi raz pisać nie będę, przed chwilą nacisnąłem przycisk "zapisz" i wszystko zniknęło. Wklejam tylko trasę z GPSa

ibiz
| 18:46 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj No w końcu właściwe bieganie. Super. To się nazywa przebieżka. Ja natomiats dwa dni na biegówkach. Looknij sobie zdjęcia http://ibiz.bikestats.pl/
faloxx
| 20:53 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj O tak nazwy osiedli w górach są często śmieszne. W Zawoi na przykład jest osiedle Hujówka ;-)
A co do opisu to w sumie nic specjalnego, ale trochę tego było, wkurzyłem się i skapitulowałem. Grunt, że fajnie się biega po górach. Parę razy ostro się zagotowałem, a na drugim podbiegu, na wykresie, musiałem niestety spasować i samą końcówkę szedłem szybki marszem. Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że jest tam stromo, a ja byłem już zmęczony :-)
klosiu
| 17:12 sobota, 19 lutego 2011 | linkuj Podobaja mi sie te nazwy osiedli, Ksiazki, Zmije itp :D.
"Odwiedzilem dzis Grygle, a potem przez Nosale i Zmije wpadlem do Ksiazek" - brzmi fajnie :D.
Z opisem tez raz tak mialem, pisalem chyba z godzine relacje z maratonu i dupa :D. Od tego czasu zawsze robie ctrl-c przed zapisaniem czegos dluzszego.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwiat