Mioduszyna, Makowska, Koskowa i kąpiel błotna po drodze ;-)

Poniedziałek, 12 lipca 2010 | dodano: 12.07.2010

Po tygodniu nie jeżdżenia, ale nie myślcie że się obijałem, po prostu nie było kiedy, goście i przygotowania do gości, nie było jak, w końcu pierwszy kiedy po pracy miałem trochę wolnego czasu, więc pojechałem zaspokoić głód :-)

Więc ruszyłem przez Garce na Mioduszynę, potem niebieskim szlakiem na Makowską Górę. Tam właśnie spotkała mnie kąpiel błotna. Jest na niebieskim szlaku odcinek, gdzie zawsze jest błoto, kałuże i mokro. W pewnym miejscu jest wielka kałuża na drodze, ale boczkiem idzie wąska kładka. Więc pewnie na kładkę wjechałem, ale coś mną zachwiało podczas wjeżdżania i przechyliłem się lekko w stronę przepaści. Tak się przestraszyłem, że z całej siły majtnąłem się w przeciwną stronę... no i poleciałem prosto w kałużę i błoto :-)

Pozbierałem się, trochę otrzepałem i ruszyłem dalej, już bez zbędnych przygód. Szybko zresztą obeschłem i jechało się wyśmienicie.

Na Koskowej przyszedł mi do głowy pomysł, by sprawdzić, gdzie zjeżdża szosa, która podchodzi tam prawie pod sam szczyt. Niestety schodzi na wschodnią stronę, do powiatu Myślenickiego. Ponieważ było późno musiałem wracać szosą i trochę się zaginać, by wrócić w miarę jak najwcześniej.

faloxx | 06:19 wtorek, 13 lipca 2010 | linkuj Wyjechałem po pracy dopiero o 17:20, więc nie było już tak gorąco i szybko robił się przyjemny chłodek. Ale fakt faktem, wypiłem wczoraj 3 litry wody przez te 3 godziny. A w dzień to praży u nas jak na patelni.
klosiu
| 20:35 poniedziałek, 12 lipca 2010 | linkuj hehe, w takim upale ublocony wrociles, no prosze :). Tez tam u was tak goraco?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eniec