szosa, na słowację

• HRmax 190( 92%)
  • HRavg 146( 71%)
Wtorek, 20 kwietnia 2010 | dodano: 20.04.2010

Trasa: Sucha-Jordanów-Rabka-Chyżne-Namestowo-Orawska Polhora-Korbielów-Koszarawa-Sucha

Trasa jak trasa, trochę pagórkowata. Jechało się całkiem przyjemnie, szczególnie w momentach kiedy wyglądało słonko. Od Jordanowa, aż do Korbielowa cały czas wiatr w gębę wiał. Nie był bardzo mocny, ale dość dokuczliwy. Przed Korbielowem miałem kryzys, ciągła jazda pod wiatr i lekko pod górę zrobiły swoje. Po przekroczeniu granicy zatrzymałem się w przydrożnym sklepie i uzupełniłem zapasy. Trochę odżyłem i gdyby było wcześniej to pewnie jechałbym jeszcze przez Żywiec, ale była już prawie 19 więc leciałem do domu najkrótszą drogą.

Generalnie było świetnie, plan zrealizowany, chodziło o wysiedzenie w siodle co najmniej 6 godzin :-)

#lt=49.57688&ln=19.49799&z=9&t=2

Ibiz | 04:37 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Sorry za potrójny wpis
ibiz | 04:36 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Niezla trasa. A ja ledwie 40 km w 4 godziny.... Fakt ze wiecej ogladania niz jezdzenia.
Ibiz | 04:36 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj Niezle niezle. A ja 40 km w 4 godziny.....
faloxx
| 07:33 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj Kłosiu - nie miałem w planie jeżdżenia wczoraj po górach. To miała być w miarę płaska trasa, tylko po to, żeby wysiedzieć na rowerze, chociaż nawet na tej płaskiej trasie było sporo hopek. Ale zapamiętam sobie Liptowsky Mikulas i na pewno tam pojadę kiedyś :-)
klosiu
| 21:11 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj Bylem w Tvrdosinie i Trstenie na rowerze w zeszlym roku przy okazji objazdu Tatr :D. Mogles jeszcze kawalek uderzyc na Liptowsky Mikulas, bylo tam kilkanascie km solidnego podjazdu ;). Ladnie poszedles, gratsy!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciepr