Wieczorny chillout

Sobota, 17 kwietnia 2010 | dodano: 17.04.2010

Wreszcie po ponad tygodniu nadszedł dzień, kiedy mam czas i jest pogoda :-)

Po przerwie wyjechałem na spokojnie, żeby tylko przejechać. Trasa pagórkowata, zaliczyłem tylko jeden większy podjazd z Harbutowic, do Bieńkówki. Co ciekawe, na tym właśnie podjeździe dogoniłem gościa na trekkingu, ubranego w zwykłe ciuchy. Całkiem nieźle naginał, ale pomyślałem sobie, że nie będę go gonić, bo końcówka podjazdu to prawie ścianka, więc i tak spuchnie.
Jakże srogo się zdziwiłem jak mi na tej ściance odjechał :-)
Potem już było tylko z górki i płasko, więc żeby sobie nie robić większego wstydu to nie wyprzedzałem go, tylko spokojnie 100 m za nim dojechałem do Budzowa, a potem do domu :-)

klosiu
| 22:00 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj Tez tak ze dwa lata temu mialem, gonilem goscia w starych portkach i rochełstanej koszulinie w kratke na jakiejs przerazliwie skrzypiacej ukrainie. Skubaniec naginal po lesie ponad 30km/h, jak juz go dogonilem to nawet nie probowalem wyprzedzac, za szybki byl dla mnie :). Ukryte talenty ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itepe